Hop til indhold

Lukas er væk!!!


Medellia

Recommended Posts

Min elskede lille mis forsvandt i onsdags fra sommerhuset i Nykøbing Sjælland. Han smuttede ud, da lågen blæste op - hvilket jeg desværre først så tyve minutter efter.

Han er kastreret samt øremærket, men kender ikke området så godt...

 

Jeg har plastret lokalområdet til med opslag, fået trykt rubrik i lokalavisen, vandret hele området tyndt nætter og morgener igennem + spurgt alle, jeg har mødt på min vej.

 

Hvor langt væk kan en kastrat finde på at strejfe? Han er en sky lille en, så han opsøger ikke mennesker uden videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kender det alt for godt, min kat forsvandt for 11 dage siden :-( hvis jeg var dig ville jeg ud og lede efter ham om natten, evt. tage en lommelygte og noget tørfoder med.. jeg tror ikke han har rendt så langt væk, katte plejer næsten altid at udforske områder tæt på deres hjem, eller i dit tilfælde et sted hvor han får mad..

Link til kommentar
Del på andre sites

Årh, det er jeg ked af, Sunny. :( Jeg håber, du finder din mis snart.

 

Jeg har haft katte hele mit liv. Og det er da sket, de er løbet sig en tur i ny og næ. Men jeg har dog aldrig prøvet at en af mine misser er smuttet fra mig i sommerhuset. Derfor er jeg lidt i tvivl om, om han overhovedet kan finde tilbage igen? Katte har jo desværre ikke den gode stedsans, vi gerne vil tillægge dem.

 

Jeg har forresten været ude samtlige nætter, med raslende madskål, siden onsdag. Har også stillet kattebakken uden for + spredt brugt grus på grunden.

 

Han må bare gerne komme hjem til mig snart. Han er så frygtelig savnet!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lukas er tilbage!!! :D Efter en lille uge på farten, stod han og skreg ude i haven i går aftes - da tordenvejret var på sit allerhøjeste. Simpelthen fantastisk! :D

 

Kære Sunny, jeg håber virkelig, af hele mit hjerte, at du får din lille misling hjem snart. Sender dig mange tanker!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...