Hop til indhold

Hjælp skal finde et nyt hjem til dejlige Gizmo.


steennagel

Recommended Posts

Hej søger lidt hjælp til at finde et nyt hjem, til min kat Gizmo. Skal desværre af med ham da jeg skal flytte til London med mit arbejde. Har prøvet alt med hensyn til familie og venner, og de kan desværre ikke hjælpe mig.

Vil helst ikke sælge Gizmo over dba eller lignende, da jeg gerne vil være lidt mere sikker på at, han havner hos en det er glad for katte.

Gizmo er en meget kællen og snak saglig kat, en lille trygheds narkoman :) han er renlig, bruger kradse træ, han er øre tattooveret, steriliseret og vaccineret.

Fik Gizmo fra killing for 3 år siden sammen med min kæreste som nu er min eks, har haft ham selv nu i 2 år og er virkelig glad for ham så det er en stor sørg, at jeg skal af med ham.

har ingen mulighed for at få ham med, og den chance jeg har fået, får jeg kun 1 gang i livet da jeg er 30 år, og arbejder som kok, hvis jeg skal opnå noget i udlandet er det nu, igennem mit arbejde. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, jeg giver ham gratis væk med alt det tilbehør jeg har, da det eneste jeg går op i er at han får et godt hjem, med en masse tryghed og kærlighed.

Mvh. Steen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...