Hop til indhold

Ny på siden med tre ungkatte


Lubas

Recommended Posts

Hejsa katte-gale!

 

Jeg læste i forum at dette var det rette sted at komme ind som ny ;)

 

Jeg hedder Louise, jeg bor i Rebild Kommume med min kæreste og vores tre små misser..

 

Vi har altid været hundemennesker, men vi endte altså med tre katte og vil faktisk gerne have en maine coon (Jeg kender til racens svagheder og er kræsen!!) ..

 

Vi startede med en lille hankat, men efter et par måneder synes vi det var synd for ham, så vi besluttede os for at købe en killing mere ... Det blev så en "ej hvor er det synd for katten"-kat... Katten var gratis, vi fik hende i januar og har til dagsdato kostet os 10.000 kr... Jeg kender min dyrlæge rigtig godt, lad os sige det sådan! ;)

 

Så fandt vi på at vi da også skulle være udstillere, så den lille hunmis (som blev rask) blev tilmeldt til Hedensted.. Men man er jo nød til at opleve sådan en udstilling inden man selv starter ... Det resulterede så i en lille ocicat, som vi nu har haft i 1-2 måneder.. Og jeg er faktisk ved at blive rigtig glad for hende, en speciel og lidt forsigtig pige, men hun er rigtig dejlig når man kommer ind på hende ;)

 

Om vi ender med flere, om vi ender som opdrættere og hvilke kræ vi ender med, ja det kan kun tiden vise ;) Det har i hvert fald vagt stor interesse, så tiden har gået med at læse rigtig meget og vi er også begyndt på foredrag osv.. Jeg regner med at tage diplomopdrættet næste gang der starter hold i nærheden :D

 

Det var lidt om os, i må gerne byde ind hvis i har noget i mener kunne være relevant i forhold til vores fremtidige kattehjem :D Ellers så ses vi derude!

 

Tak for opmærksomheden :D

 

WP_20140411_002.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lubas og velkommen..

 

ja vi kender jo allerede hinanden andetsteds fra ;-)

 

Altså lad mig sige med det samme, at her sker der sgu ikke det helt store....nogen gange kan der være en uge imellem der skrives et indlæg.

 

 

Men altså **Hejsa katte-gale** uha, det er ikke her...det er jo det store sted med endnu større regler som vist ikke helt var klar over ved navngivning af stedet, at "kattegale" er et udtryk der bruges om hunkatte i løbetid..og ikke om kattetossede mennesker;-)

 

 

Flotte katte du har, især Tabbyerne med hvide futter ;-)

 

Ja den lille Oci er jo også sød

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lubas og velkommen..

 

ja vi kender jo allerede hinanden andetsteds fra ;-)

 

Altså lad mig sige med det samme, at her sker der sgu ikke det helt store....nogen gange kan der være en uge imellem der skrives et indlæg.

 

 

Men altså **Hejsa katte-gale** uha, det er ikke her...det er jo det store sted med endnu større regler som vist ikke helt var klar over ved navngivning af stedet, at "kattegale" er et udtryk der bruges om hunkatte i løbetid..og ikke om kattetossede mennesker;-)

 

 

Flotte katte du har, især Tabbyerne med hvide futter ;-)

 

Ja den lille Oci er jo også sød

 

Tusind tak felis!

 

Ja, de er skam skønne! Ocicatten er ikke steriliseret endnu, så hun har lige været i løbetid.. Altså der må jeg sige at jeg lærte racen at kende, på godt og ondt ;) hihi, den er nu ellers skøn, men ikke i løbetid, så er det et mareridt!

 

Jeg kan godt se der ikke sker for meget herinde, jeg blev det bare anbefalet, men jeg tror det er den forkerte side jeg er endt på :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...