Hop til indhold

Så har jeg bestilt


Pinny

Recommended Posts

Den nye "omkørende" dyrlæge til at snippe "Bimseblå"- det bliver lidt billigere- og måske roligere for katten. Jeg glæder mig ikke til den. 1. april! At holde ham inde. Men på den anden side, at holde ham inde og få ham i kasse vil værre værre.

Jeg håber, vi roligt kan få ham ordnet.

 

Sjov dyrlæge- meget dyb stemme og barn og meget kvidrende fugl i baggrunden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så lykkedes det! Se mit blogindlæg for detaljer. Han vågnede klokken 15 nul dut- og slingrede ud for at inspicere madskålene. (Vandskålen satte jeg op i køkkenvasken, så han ikke drukner sig i den). Så lagde han sig til hvile på køkkengulvet, men da dette er af beton og koldt, blev han puttet i en stol. Så sov han videre. Han er lige vågnet her 15.45. men sover videre.

 

Dyrlægen sagde, de sov mere og længere i hjemmet. Fint med mig, jeg hader, når de vakler om som fulde sømænd og forsøger at entre trapper og vindueskarme.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja de er slemt ynkelige de første timer efter opvågning fra narkosen, når de dingler rundt og alligevel tror de kan klare hele verden.

 

Jeg har også lige været turen igennem med en lille tilløber som har været hos mig siden efteråret og er ca 8 måneder nu...men det er en hunkat der blev steriliseret og i samme omgang fik ordnet en ret stor navlebrok..og så øremærke selvfølgelig...hun var godt nok ikke særlig tilfreds med at skulle være inde i 10 dage efter operationen OG have "bodystocking" på så hun ikke kunne pille i såret....det fungerede slet, slet ikke med halskrave, så en heldragt blev fabrikeret ;-)

 

Men det var en god løsning med din vildkat, at få dyrlægen ud i dens vante omgivelser, det stresser ikke så meget..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...