Hop til indhold

Nu er "Bimseblå"- vildkat


Pinny

Recommended Posts

Omsider blevet rimeligt tam (han vil meget gerne aes- og forstår "UD" eller "IND")

Nu skal han så af med bollerne, jeg må godt løfte på ham- men at stoppe ham ind i en transportkasse. Kan man give ham Xylkene?

Det har taget tid, men han er ikke bange mere , og han forstår mine kommandoer. Han siger også selv til, når han skal ud. Han var helt sindssyg i blikket- af skræk- i starten. Han er vildkat. Nu er han altså mere en ae mig- kælekat! Der ligger og flyder i møblerne. Og vil nusses.:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej da Landbo...du skal jo læse overskriften i sammenhæng med teksten...Nu er "Bimseblå" vildkat omsider blevet rimeligt tam...men ellers helt enig i dit indlæg

 

 

Pinny, har du prøvet at sætte ham i transportkassen..hvis han stritter imod, så prøv at løfte ham så du holder om forbenene og under bagkroppen og "stikker" ham ind i kassen..

 

Du kunne måske også lade transportkassen stå åben og se om han begynder at kravle ind i den af sig selv for at sove.

Sådan er der mange der vænner deres katte til at komme i transportkassen.

 

Zylkene kender jeg ikke, ved dog hvordan det skal virke, men tror sgu ikke det er en god ide i forbindelse med at katten skal i narkose

Link til kommentar
Del på andre sites

Om han nogensinde har været tam- ved jeg ikke. Han tilløb sidste vinter, hvor han var ekstremt tynd og bange. Af sult er han blevet tam, jeg har stille og roligt, kunne røre ham. Nu elsker han at blive nusset. Han kan også flyttes/bæres.

Han er en meget lille kat (dvs har været underernæret som lille)- og ligner en perser (ansigtet- og pelsen). Han skal jo af med bollerne på et tidspunkt. Helst nu.

Xylkene har jeg læst om, og min dr dyr vil helst have tamme katte. Alle mine hader transportkasserne som pesten! Også når de står fremme.- Mine hader transport- og mijaver *hele* vejen. Meget højt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...