Hop til indhold

Undersøgelse vedrørende kæledyr, samt indkøb


ande6046

Recommended Posts

Hej alle katte-elskere!

Jeg er en studerende på ZBC-Ringsted, og er i faget Innovation blevet stillet til opgave at løse et hverdags problem. Jeg mindedes hertil dengang vi i min familie havde kat, og hvordan den svinede når den drak/spiste af madskålen. Derudover har jeg, i en lidt anden afdeling, også fundet det værende et problem når man handler ind, at indkøbsvognen kan blive svær at manøvre med. Af denne grund har jeg (og min gruppe selvfølgelig), valgt at lave en lille undersøgelse, om det blot er os selv der føler disse som værende problemer. Et link til spørgeskemaet kan findes herunder:

https://docs.google.com/forms/d/1CBt-wa73dNL3A7A3bitkQmVoV4dxP7OK9IaqcKJxdyM/viewform

 

Takker på forhånd for svarene :)

Mvh.

Anders Woetmann Andersen

Studerende på ZBC, Ringsted.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg får leveret kattemaden.(4 x 7 ½kg) Gratis! :-)

Og jeg har gigt, så det værste er at lægge varene op på båndet- og ned i vognen (det skal gå HURTIGT)- og pakke varene- siden pakkeborde er afskaffet. Jeg får stjerneondt i ryggen af den slags.

 

Av av av.

Kattegrus kan mån få levereret i pallevis, så der er det relativt begrænset, hvor meget, man akal slæbe. Men piller man bæ op dagligt (jeg har syv bakker) kan det holde lidt hårdt. Jeg har en bæskovl og en plastpose til det samme. Med ni katte er det nok op imod et kilo + når bakkerne skal tømmes helt og rengøres.

 

Men- det er intet imod at lægge sengetøj på! Det gør ONDT. På nye og interessante måder.

 

Så... Hvis har kroniske smerter, så har man ondt- altid- kattene er i det mindste besværet værd. Mine er sjove.

Mvh

Tine

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...