Hop til indhold

Den rigtige mad til kattene


Jane1909

Recommended Posts

Blev aflivet i foråret, han fik krampeanfald, men vi havde brugt 4-5000 kr på hans FORL. Epilepsi er usædvanligt hos katte- vide min dr. dyr. Men han fik det altså, og han burde nok være aflivet- noget før. Men dr. dyr- som kiggede på ham to gange- mente det ikke.

Nu slog jeg ham ihjel (fik ham aflivet). Fordi, jeg synes ikke dyr skal lide, hvis de ikke kan blive raske! De skal have et godt liv.- det havde han ikke- desværre- han lugtede. Han kunne ikke holde sig ren. Han var alletides søde mis! Men nogengange skal man kunne sætte stop, selvom, det gør ondt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg været til dyrlæge med killingerne to gange - de har fået medicin og noget foder som skulle gøre deres maver mere faste. Samtidig er deres afføring sendt til analyse. Dyrlægen forklarede, at hvis en killing (og specielt hannerne) får tynd mave, kan der gå meget lang tid, før maven bliver normal igen. Så det er et spørgsmål om rigtig foder og en god potion tålmodighed fra min side. Begge killinger er fulde af krudt og opfører sig lige så tosset som killinger gør normalt, så det er ikke noget der påvirker dem. Ked af at din kat blev så syg, Pinny. Jeg kender det desværre al for godt. Min gamle hankat blev aflivet for snart 3 uger siden - og hold da op hvor jeg savner ham. Men de prøvede alt hvad de kunne for ham - og han var også i bedring i nogle dage - men fik desværre et tilbagefald. Han havde et helt forkert levertal, som han ikke kunne komme sig over :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...