Hop til indhold

Hvorfor tisser den på mine støvler


Yrsa Sand Andersen

Recommended Posts

Vi har en dejlig stor huskat.. men den tisser rundt omkring.. DEN ER KASTRERET.... Den har -lige fra starten ikke brudt sig om min datter der dengang var en 3-4 år.. Hun ville slæbe rundt på den og kunne finde på at lukke dig inde på hendes værelse . Hun tvang den til at være sammen med hende.. I dag ser man ikke katten før hun er i børnehave eller gået i seng . DEN GIDER HENDE IKKE.. En overgang var det hendes tøj og seng den tissede i. NU laver den en sø oven på mine læderstøvler... HVAD ER DER GALT . OG HVORDAN KAN MAN HJÆLPE DEN . HÅBER PÅ MANGE GODE RÅD.... :(

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Øh.... Godt spørgsmål.... Bevæbn dig med en klud og så følg efter den..... Hehe..... Ej.... Jeg ved det virkelig ikke.... Det er vel fordi den er utilfreds med ét eller andet, eller prøver at fortælle noget...

 

Er den så holdt op med at tisse i din datters seng ? Eller gør den stadig det også ?

 

Umiddelbart ville jeg sige, at det gælder om at fange den midt i "akten" og så afstraffe den.... Hmmm.....

Håber at der er nogen der måske har nogle lidt mere kvalificerede råd :P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...