Hop til indhold

Såkaldt Efterlysning.


MichelaC

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg har oprettet denne tråd, da jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

 

Min ene hunkat (jeg har to søstre) er desværre forsvundet. Hun forsvandt ud af vores lejlighed gennem vinduet på 2. sal om natten, og er ikke set siden. Jeg har grublet, søgt, efterlyst og alt man kan forestille sig - jeg har sågar gået ture med hendes søster, i håb om at de kunne finde frem til hinanden, men uden resultat på trods af at "udendørs" er et MEGET ukendt territorium, da de begge altid har været indekatte.

 

Hun har været forsvundet i lidt over en uge nu, og det er tydeligt at mærke at hun mangler. Hendes søster opfører sig mærkeligt, og er betydeligt ensom, på trods af den ekstra opmærksomhed hun har får i disse dage.

 

Desuden er hun (min forsvundne kat) en meget reserveret kat, så jeg tvivler på at hun er blevet "adopteret" da fremmede altid har fået hende til at gemme sig.

Da hun er meget mager fra naturen side og hendes pels er ikke er så kraftig, er jeg nu begyndt at så tvivl om hvorvidt hun overhovedet har kunnet klare disse kolde dage og nætter :-/

 

Jeg vil aldrig holde op med at håbe på at hun kommer hjem, men hendes søster lider ensomheden, og derfor har tanken meldt sig, om jeg skulle anskaffe en ny lille kat.. Synes bare det hele ser så sort ud - og at alt taler imod at hun skulle komme hjem igen.

 

Mit endelige spørgsmål lyder på; Hvornår "giver man op"? :-/ Og hvad ville i have gjord i en lignende situation?

 

/Michela

Link til kommentar
Del på andre sites

er din forsvundne kat mærket? Det øger jo chancerne for at få hende hjem betydeligt! Jeg har, via mit arbejde, oplevet mange situationer hvor en kat dukker op efter uger-måneder, men kun hvis de er mærket. Ikke mærkede katte har virkelig dårlige chancer for at blive genforenet med ejer. Har du sat sedler op med efterlysning og billede? Kontaktet dyreinternater og dyrehospitaler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...