Hop til indhold

Røget laks?


Sandra

Recommended Posts

Ja mit spørgsmål går kort og godt på, om min lille pige må få røget laks? Vi snakker ikke store mængde, men et par stykker på størrelse med en 10'er eller noget i den stil.

 

I går stod jeg og smurte madpakke, og der var et små par stykker, som jeg tænkt, at lille My nok gerne ville smag, og det ville hun i hvert fald! Først bagefter tænkte jeg om hun overhovedet kunne tåle det :( Hun har ikke haft dårlig mave eller noge, så er ikke urolig, men tænker om hun kan få det en anden gang eller noget man skal holde hende fra.

 

Men en ting er sikkert: Hun elsker laks! Da jeg var kørt på arbejd, var hun alene hjemme, og på en eller anden måde, har hun fået åbnet skraldespanden og fundet de to stykker mellemlægspapir, hvor der havde ligget laks på! Dem havde hun så slæbt gennem halvdelen af huset til sin hule, hvor hun så har slikket godt på papiret, så jeg er rimelig overbevist om, at hun elsker laks :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...