Hop til indhold

Så skal den gamle


Pinny

Recommended Posts

Til dr. dyr. Han snotter- og han har FORL (en tandsygdom), så...

Ja han har været lidt kedelig i pelsen, men på den anden side er han begyndt at gå ud- og være ude i flere dage. Det gjorde han mere som yngre. Han er mindst 14 år- det gamle liv.

Han fik en strigletur, som han elsker, men han nyser og snotter- så jeg går ud fra han lige skal se den "rare tante dyrlæge" i nær fremtid. (mandag eller tirsdag).

 

Han har før haft bihulebetændelse, han virker nu ikke sløj.

 

Og jeg har leget dyrlæge, så han har fået Ronoxan.

 

Men pga FORL- bør han måske se dr. dyr- eller det der nyseri. Det kan også være orm.

 

Men han er jo en lidt ældre herre, så vi skal passe mere på ham.

 

Nu har vi tre andre med FORL, så jeg overvejer om, vi skal tage Mini med, han er altid lidt tynd. Men...

Han er fin og har altid været slank- han er et mijav-øre.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes helt bestemt at du skal tage ham til dyrlægen på mandag. Det er altid bedst at tage tingene i opløbet inden de får udviklet sig for meget - når man venter tager det ofte længere tid for at katten får det bedre, der skal mere medicin til og dyrlæge regningen bliver større.

 

Personligt er jeg modstander af at give medicin - og især antibiotika som Ronaxan - uden at have vendt det med dyrlægen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...