Hop til indhold

kat tisser når jeg er i nærdheden


cqb

Recommended Posts

Hvilket køn er din kat, og hvor gammel er den? Er den neutraliseret? Er det en inde- eller ude-kat? Har den adgang til bakke? Hvor tit renser du i givet fald bakken?

det er en ude hun kat så de har ikke bakke og hun har aldrig gjort det før, men begyndte at pisse på alt når jeg er i nærheden for nyligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fordi, at hun prøver at fortælle dig noget.

 

det var også min tanke, måske er det fordi jeg ikke har været så meget hjemme på det sidste. at de er ensomme , jeg ved ikke om det bedste ville være at straffe eller ignorer hende når hun gør det

Link til kommentar
Del på andre sites

Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på.

Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk.

Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på.

Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk.

Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte.

 

Det kan bare ikke siges bedre. Jeg er 100% enig med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det at have et kæledyr er ligesom at have børn, man skal være forberedt på ikke at kunne tage ud hver weekend og man skal helst sove hjemme næsten hver nat og når man så er hjemme skal man give dem opmærksomhed. Og ligesom børn lærer dyr også hurtigt at skældud er bedre end ingen opmærksomhed, der er børn der laver ballade og larmer fordi de heller vil blive skældt ud end aldrig at blive set på.

Og hvis man ikke er indstillet på de krav bliver man nød til at give sine katte væk.

Det er ikke nogen kritik af dig, på ingen måde, det er ren information og almen bekymring for dine katte.

 

det er godt nok mere kompliceret og dyre og ha katte end jeg havde regnet med da jeg fik dem ,men sådan er det jo med mange ting her i livet

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...