Hop til indhold

Så kom hun endelig!


Sandra

Recommended Posts

Vi har netop fået vores lille pige My og lige nu ligger hun i transportkassen og slapper efter køreturen. Turen hjem var meget lang for hende (ca en time hvor hun kaldte og kaldte) men nu har vi været hjemme ca 45 min.

Da jeg kiggede til hende før, lå hun og sov, så hun kan da ikke være helt skræmt. Hehe

 

Vi glæder os meget til at lære hende at kende, og jeg regner med at I nok skal se mere til mig herinde. Hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Er snart helt urolig for det lille kræ!

 

Vi hentede hende i går omkring tolv og var hjemme omkring kl 13.45. Vi lod hende være i transportkassen, hvor hun stod et stykke tid, indtil hun begyndte at kalde. Så viste vi hende lige mad og toilet, men ellers gemte hun sig bare i hendes toilet (overdækket).

 

Der pillede vi hende så ud fra omkring kl 19, og begyndte at kaste lidt mad hen til hende, eftersom hun ikke havde spist siden vi hentede hende. Da kl var ca 21 blev hun generelt mere modig, så vi tænkte at vi ville gå i seng, så hun selv kunne undersøge hvor hun var landet henne.

 

For ca en time siden var jeg lige på toilettet, hvor jeg så ikke kunne finde hende. Kunne så konstatere, at hun er kravlet op under sofaen og bare sidder der. Hun kalder ikke eller noget. Hvis hun en sjælden gang siger noget, er det mere klagende men tror ikke hun sidder fast. Halen har da rykket sig et par gange. Har ondt af hende!

 

Skal vi bare lade hende ligge oppe under sofaen eller hvad skal vi gøre? Det gør helt ondt i mit hjerte!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...