Hop til indhold

Hjælp katteejer aldrig hjem


mooss

Recommended Posts

Hej jeg viste ikke hvor jeg skulle henvende mig , så valgte at skrive denne her indlæg ....

Jeg bor i en lejlighed og har selv 2 katte, som vi holder meget af. min kæreste gjorde mig så bemærket på at de 2 katte der bor i blokken over for at deres ejer enlig aldrig er hjem... som bekymre os begge to ... men min kæreste han kommer først hjem fra arbejde sener end jeg kommer fra skole så nu har jeg holdt øje med stedet i ca 3 uger ... og på det sidste har mine 2 sidste timer været selv studie så jeg hjem endnu tidliger ... men i løbet af de 3 uger har jeg set kvinden være hjem 1 gang !!!! og jeg er væk fra mit hjem kun ca 4 timer... hun kom hjem luftede ud og sov der hjem siden den dag har der ikke været tegn på liv der igen.... alt er inde lukket og jeg er bekymret for om kattene ikke for det mad og vand de skal have og at deres bakke ikke bliver skiftet .... hun er ikke engang hjem om natten kun en gang har der været lys i hendes sove værelse og det var jo den dag jeg så hende lufte ud..... at se dyr blive behandlet så dårlig , bliver jeg rigtig ked af. men hvad skal jeg gøre ER DER NOGEN DER HAR FORSLAG !!!!!! det kan ikke passe at man kan have kat og kom og kig til dem 2 gang måneden

Link til kommentar
Del på andre sites

hvis du er 100% sikker på at kvinden kun er hjemme så lidt som du skriver synes jeg at næste gang du ser hun er hjemme skal du tage en snak med hende,og sige til hende at hvis hun ikke er mere hjemme og passe kattene vil du gå videre med det,men du skal være sikker på at hun misrøgter kattene,det kan jo også være at der kommer nogen og ser til dem uden at du ser det.

 

mvh

mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er enig med Mikkel - prøv at få fat i damen og snak med hende - og sig at du vil tage det videre hvis hun ikke sørger for at få passet kattene ordentligt.

 

Det er bare en super svær situation og jeg kan godt forstå at du er ked af det og bekymret! Man går jo og tænker på om der er to katte lige ved siden af en der har det rigtigt skidt!

 

For at gøre noget kan du evt. også prøve at ringe til Kattens Værn og spørge hvordan de synes du skal forholde dig.

 

Masser af hilsner,

 

Ayoe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...