Hop til indhold

Hvad skal jeg gøre?


Aagaard

Recommended Posts

For ca. en månede postede jeg "underlig opførsel"

 

- Det viser sig så at min kat havde blære betændelse, og køre nu på 2 omgang med medicin, det gider bare ikke gå væk. Hun skal til scanning imorgen, og evt. røngten og ha nyt mad. Jeg elsker min kat over alt på jorden!!!!

Men min familie råder mig til og få hende aflivet, da jeg er på SU og ikke har råd.

De siger at det tit er sådan med katte at hvis de først har været syge så fortsætter det..

 

Jeg ved ikke om jeg skal følge min families råd, synes det er virkelig svært, og jeg ved godt at jeg skal tænke på min kat!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil skifte over til noget foder mod urinvejsproblemer..

 

f.eks. sanabelle urinary som er et godt og forholdsvis billigt foder. Det kan købes til rimelige priser på zooplus.co.uk eller hvis du kommer forbi en udstilling i jylland er der en sælger. mener han tager omkring 370kr. for 10kg.

 

Hun kan sagtens på blærebetændelse af stress. Så hvis der sker mange ting i dit liv / forandringer, nye ting ind og ud af lejligheden kan dette påvirke hende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...