Hop til indhold

Krudtuglen og kælepotten, Chelsea!


NikolineMK

Recommended Posts

DSCF0610.jpg - "Mig?! Nej, jeg har da ikke gjort noget!"

010.jpg - "Hey, er det græs du har der?!"

25.10.2010 046.jpg - "Uh, det er altså en spændende snor, der hænger dér i din trøje...."

 

Her har i så Chelsea!

Chelsea blev indleveret til aflivning hos den lokale dyrlæge som en lille killing på 11-13 uger. Hun have strejfet rundt i villakvarter. Vi satte dengang hendes fødselsdato til at være d. 27.maj 2009.

 

Jeg arbejdede tilfældigvis hos dyrlægen den gang, så jeg tog hende med hjem, og det har jeg ikke fortrudt!

 

Chelsea er en meget social kat! Hun er uden den mindste tvivl den mest kælne kat, jeg nogensinde har mødt. Hun elsker alle mennesker - børn som voksne, mænd som kvinder - og vader lige ind i ens hjerte med træsko på! Hun er en rigtig hyggefis, som elsker at ligge i arm og kæle, og det bedste, hun ved, er at sove under min dyne sammen med mig.

 

Men hun er også legesyg og har krudt i rumpetten! Hun styrter gerne rundt i lejligheden og angriber alt og alle i nærheden, og bhliver hnrykt, når man gider tage kampen op med hende.

 

Hendes værste vane er, at maden helst skal spises ud over heeeeeele køkkengulvet, og hvis hun kan se sit snit til det, slæber hun det ind på mit tæppe under spisebordet i stuen med det resultat, at der er kattemad over alt.

 

Chelsea - jordens skønneste kat!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...