Hop til indhold

vil det være helt hul i hovedet


christina1981

Recommended Posts

hvis jeg overvejede igen at anskaffe en ven til min hankastrat? Havde jo en før jeg gik af med da han fysisk overmandede hende for at sutte på hendes træde poter altså die på dem hvis det gir menning. han gør deet stadig på sig selv kan ikke få ham til at stoppe det når han blir rigtig puttesyg han begynder på det og når vi kæler :mad:

Min tanke er måske hvis jeg finder en større ældre kat altså en han ikke fysisk kan overmande og som r stor nok til at sige fra hvis han prøver på det igen. Om det ville være en ide? tror han savner en ligestillet en der vil lege fangeleg med ham. Tør ikke med en killing.. da jeg bare vil stå i samme problemstilling igen med han overmander... Det eneste problem han havde med anden kat er ovenstående. Også han eneste adfærdsproblem han har (fik ham 2 uger for tidligt). Dog sutter ha gudsketak og lv ikke hul på sine trædepoter.

Link til kommentar
Del på andre sites

okay havde ellers hørt et eller andet sted de kunne sutte hul og der så kunne gå betændelse i -_- Og det er lidt det jeg frygtede(er) skulle ske. men hvis det ikke er tilfældet så der jo intet at frygte.

 

Det har jeg aldrig hørt om, og det er heller ikke sket herhjemme... Og nu har det stået på lidt over en måned, og så længe de hygger sig begge to, griber jeg ikke ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...