Hop til indhold

Hvornår er det bedst at lave killinger?


koborg

Recommended Posts

Ja det ved jeg og det er derfor jeg gerne snart vil lave killinger så han kan blive kastereret (eller hvordan man nu staver til det :-)) Der er bare nogen der taler om at det ikke er godt med killinger om vinteren for de bliver skrøbelige osv. Jeg ved ikke om det har noget på sig eller ej. Det er bare derfor jeg stiller mit spørgsmål :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det ved jeg og det er derfor jeg gerne snart vil lave killinger så han kan blive kastereret (eller hvordan man nu staver til det :-)) Der er bare nogen der taler om at det ikke er godt med killinger om vinteren for de bliver skrøbelige osv. Jeg ved ikke om det har noget på sig eller ej. Det er bare derfor jeg stiller mit spørgsmål :-)

Da du passer godt på mormis og killinger tror jeg ikke det har nogen betydning.. det er noget andet hvis de lever ude i den kolde natur... Held og lykke med det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Gammel skrøne med svage killinger om vinteren . . . Ja udekillinger vil have det svært, men omvendt vil det være de stærkeste derude, der overlever.....

 

men opdræt er jo formodentlig inde, og jeg vil halt klart lade min han og hun parre når de kan finde ud af det.

 

Vær obs på, at du skal have styr på div attester inden parring.

 

Held og lykke

Heidi og Con Meo banden

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...