Hop til indhold

projekt katte-voliere


nova_2010

Recommended Posts

Novas mor....undskyld....men nu må jeg altså grine.....nej du bliver ikke brun med striber i, for solen flytter sig jo hele tiden, så det ses altså ikke at du sidder under et net.

Jeg sidder tit ude i løbegården med mine katte, jeg er jævn brun, må lige indskyde at jeg ikke er soldyrker, men bliver brun når jeg arbejder i haven.

Men for at komme tilbage til din løbegård, så KAN du jo bygge den så Nova og du går ud af Jeres franske altan dør, så er der jo ikke noget problem med at skulle pille noget vindue ud, så sparer du jo net, men kan bruge huset som den ene væg.

 

Hehe, nylollik - du griner bare ;) Det er også planen at den skal laves som du foreslår (der er simpelthen ik plads til andet i min lille frimærke-have. og den ene lang side bliver så husmuren - tror også det er godt for nova at hun selv har mulighed for at gå ind på sådan en varm sommerdag for at tage vand eller noget - jeg elsker jo solen og ku godt risikere at glemme tiden...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Odense lavpris tømmerhandel er vildt billige med bla. volierenet 1,2 m x 25 m med 5 x 5 cm masker til kun 398,- pr. rulle det må siges, at være danmark billigste, der kommer dog lidt fragt oveni, men det gør der alle steder.

håber du kan bruge det. her er linket til volierenet.

http://www.olt2.dk/index.asp?Action=vb&SeltypeQ=235020&Vnr=2300016200

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nova

Da vi lavede voliere til vores katte, købte vi alt materiale i Jem og fix, så en løbegård på 20 m2 som vores, kostede knapt 5000 kr. Jeg har også tråd i taget + nogle trapez plader på dele af indgangen til huset, for at undgå alt for meget snavs når de kommer ind, så kan de jo løbe ind med næsten tørre poter.

Planter kan du jo så selv, ihvertfald kattegræs, det er det billigste, hvad man ellers kan få af kattevenlige planter, har jeg intet kendskab til.

Jeg har 5 katte, derfor den størrelse på volieren.

 

Mvh.

Nylollik

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...