Hop til indhold

Kommer han til at være bange for mig?


Chapilliams

Recommended Posts

Jeg har det simpelthen så dårligt!! :(

Idag da jeg stod ude i køkkenet, valgte lille Zeus at klatre på mig, som han normalt gør. Han får så sat en klo i mig, hvori jeg bliver så forskrækket og vender mig om for at fjerne ham, men i det jeg vender mig og vil have fat i ham, kommer jeg til at klaske min hånd lige ind i hovedet på ham (ikke med vilje!!!!) han rystede på hovedet og hoppede væk. Det så ud til at jeg fik ramt en smule hårdt :(:(:(:(:(:( Han vil ikke rigtig snakke til mig når jeg snakker med ham, som han plejer, han spinder fint nok hos mig og vil putte. Men jeg håber ikke at mit uheld får ham til at være bange for mig? :(

Jeg fik det simpelthen så dårligt, at jeg blev nødt til at give ham noget "menneske mad", som undskyld. og kys og kram og alt ting!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Han kommer ikke til at hade dig ;-) Fonzie hjemme hos mig på bestemt ikke klatre på os, og når han gør det får han et lille dask og et nej, og det respektere han ;-) Jeg har også lavet det trick med at blive forskrækket, det var da jeg sov og han bed mig i tåen og der fik han også noget af et spark :( men om morgenen var alt som det plejer.

 

Så kan ikke forstille mig han bliver bange for dig resten af hans liv

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå dig, jeg kom også til at gøre min killing ondt en dag hvor jeg ikke havde set hende. Tror jeg fik trådt på hendes poter eller et eller andet i den stil. Hun gav et hyl fra sig og spurtede væk. Du kan tro jeg også nussede og trøstede hende til den store guldmedalje ;) Hun kom sig hurtigt og hun er ikke blevet bange for hverken mig eller mine fødder :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...