Hop til indhold

Advarsel ikke for sarte sjæle! Klamt billede! men hjælp!!


Nansi117

Recommended Posts

Hej alle!

 

Min lille misser har fået øremider, eller noget der ligner :(

 

Han klør sig utroligt meget i øret, de 2 sidste nætter har jeg vågnet af han kløede sig, fordi han sover oppe ved mit hovede :-/

 

Men han skal til dyrelægen på torsdag, men holder ikke ud at se ham sådan der :( :( :(

 

 

Har intet frontline :-/ nogen der kender noget der kan holde dem nede??

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vil du slet ikke vide hvordan hans øregang ser ud :P Undskyld - jeg er rigtig hård når jeg renser deres øre, jeg taget simpelthent alt, og renser også ned til gangen, bare rolig stikker ikke vatpinden for langt ind :)

 

Håber dyrlægen kan hjælpe ham på torsdag, spørg efter dectomax, det er en dyr behandling men den virker, min dyrlæge renser første kattens øre, så renser han til sidste med dectomax på vattet, og giver dem deretfter en sprøjte i nakken med dectomax (ca. 500kr), selvom en af mine de ældre katte døjer med øremider, jeg bruger pt frontline kuren (virker ikke særlig effektivt), er der ingen af de andre der har øremider, de fik alle en behandling sidste år med dectomax

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...