Hop til indhold

Kat med brok


Pinny

Recommended Posts

Min elendige kat har muligvis brok- for tredje gang. Hun mødte så fastende sidste mandag, hvor dyrlægen overhovedet ikke kunne mærke brok, men- der står i journalen- at hun har nogle fedt(?) knuder, da de opererede sidst. For navlebrok.

Vi kom så hjem med smertestillende til 6 dage. Jeg har ikke kunne se eller mærke forskel, men min mand løftede så katten i overgårs, og hævdede at det virkede, da hun ikke knurrede ad/af ham.

Så, suk og støn! :mad:

 

Hun kan ikke mere opereres i sit usle bindevæv- og da jeg var afsted, var jeg sikker på, at det NOK var det sidste farvel. Hvis smertestillende IKKE gør en forskel, så lider katten ikke. Og så kunne vi nok vente noget endnu.

Det er en sød kat, det er slet ikke det. Hun skal netop ikke lide- hvis det kan undgås.

 

Nå, jeg må høre dyrlægen igen. (Hun stod også og kløede sig i nakken for, hun havde aldrig oplevet en kat med tre gange brok!)

 

Brok er mest almindeligt efter en ulykke. Min fik efter sterialisation- og der sad brokket ude på baglåret, hvilket også var helt vildt underligt. Nogle år efter fik hun så navlebrok.

 

Så jeg håber og ber til, at de tarme, jeg syntes, jeg kunne mærke- måske bare er noget knudret væv (arvæv?).

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...