Hop til indhold

hjælp til roomis kat


Kristoffer Axelsen

Recommended Posts

hej

jeg er en ung gut der bor sammen med en kammerat der har en kat

problemet ved dette er, min kammerat er sjælene hjemme og det er derfor mig der hænger på katten ( ved indflytning aftalte vi at han tog sig af katten og i sær tilfælde kunne jeg hjælpe)

 

med til historien høre at jeg ikke er det tore dyre menneske og er allergisk for katte.

 

men i starten var der ingen problemer med katten den brugte kattebakken og kradsetræet men nu bruger den alt andet en kattebakken som torilet og dørkarmene som kradsetræ til min store irritation

 

 

jeg er ærligt ved at være så træt af den kat at jeg oervejer at give den væk til en ejer der faktisk gider den og ikke bliver væk i 2-4 uger og forventer at andre løser kattens behov

 

men har samtidig den holdning at man ikke kan give anders ejendom væk

 

så ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre i denne situration håber der er nogle her inde der kan hjælpe

 

ps lejligheden vi bor i står i mit navn så jeg kan ikke bare flytte

 

hilsen kristoffer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Stakkels kat. Hvis bakken ikke tømmes- vil den besørge andre steder. Og kradse! Smid ejeren ud! !4 dage og overlade sin kat- er dumt.

Du kan sagtens overlade katten til andre, du skal bare advare ejeren først. Giv 14 dages varsel. Og reagerer ejer ikke, så må du aflive katten. Det er jo rigtig synd for dyret. Men et et dødt dyr er ikke et ulykkeligt dyr.

 

Jeg fik min nabos kat aflivet, da de på trods af flere oplysninger, ikke tog den til dr. dyr. Dyret led. Det er ikke noget, jeg er glad eller stolt af, jeg har selv katte. Men den fejlede noget, som de i månedsvis ikke reagerede på.

Mvh

Tine

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...