Hop til indhold

Kattebakke hvor?!


Belinda

Recommended Posts

Hej.

Som nogle måske husker, skrev jeg for et stykke tid siden, at min kat skulle til at flytte ind i et nyt hjem. Et nyt hjem, (sammen med mig) hvor der i forvejen lever 2 katte, som altid har levet sammen.

Vi flyttede så først ind i går.

De 2 katte hvæser meget af min, så hun tør næsten ikke gå ned i stueetagen, men opholder sig hovedsageligt ovenpå. Satte derfor hendes foder ovenpå igår, så hun ikke følte sig presset til at gå ned for at spise. Bør jeg nu gøre det samme med kattebakken, som lige nu står nedenunder ved siden af de andres bakke?!? Jeg tænker selv, at det er en rigtig god ide!? Min eneste bekymring går bare på, om hun så vil tro hun kun hører til oppe på første sal?? Ved ikke om det giver mening det jeg skriver?

Åhh hvor jeg dog bare håber at kattene med tiden finder ud af det. Det gør sgu ondt at se hende så kuet, som hun er lige nu:-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det var en god ide at flytte bakken.

 

men alligevel flot af katten, at hun overvandt sin stress og gik ned til bakken i stedet for at finde et hjørne at skide i.

 

Men altså du skal regne med der går noget tid før der falder ro over gemytterne.

 

Prøv så vidt muligt at lade dem selv finde ud af det, så går det bedst, selvfølgelig undtaget hvis de for alvor ryger i totterne på hinanden så de kommer til skade

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...