Hop til indhold

Så fik vi vanket til dr. dyr


Pinny

Recommended Posts

:mad:

Og Blå var ved at komme til skade, da forsøgte at grave gitteret i kattekassen ud. Og Mijav! MIIJAV! Mijav-hele vejen.. Forsøge at rive gitteret ud, da vi endelig nåede frem. (jeg er seriøst bange for, at han skader sig selv!)

 

Nå men han er smælderfed, vejer nu 7 kg mod sidst (ukastreret og lutter muskler)- 5 kg.

 

Og så har han FORL, men ikke så det gør noget lige pt, men han har lopper og er for tyk!

 

Så vi kom hjem (MIJAV on repeat) med loppekure til hele bundtet, og nogen råd (vask tæpper på 60 grader- de tåler kun 40)- og støvsug! Hans overvægt- og de to andre, der er lidt runde: Luk dem sammen et par timer). Det forklarede jeg var umuligt, da han vil stresse sin halvbror for meget.

 

Så må jeg motionere ham. Vi går allerede små ture, så må vi jo gå noget mere.

 

Foderet; Ikke mere ad libitum, selvom jeg har to-tre, der ikke burde tabe sig. Så må de lukkes inde med foderet! For "#¤! da.

 

Hav aldrig 10 katte, medmindre, de kan bures inde,

 

(6 af dem har fået loppekuren- mangler kun 4, og der ER støvsuget) AV for ellevede min ryg- at køre med falck og sådan- at støvsuge er- av med av) AV!

 

Hvorfor tror folk med hunde forresten, at kattene i kasser- og ego- må man GERNE snuse til?! Altså at hundene ikke er "på plads"? I overgårs kom der også kun 5 hunde, heraf var 1 opdraget. Jeg er ikke bange for hunde, men mine katte er- især i kasser. Jeg bryder mig måske heller ikke om, at jeg sidder og venter- og skal snakke med alle mulige hunde (og deres ejere).

Jeg har haft hunde- og de var opdraget! Også ved dr dyr. De måtte ikke snuse til alt og alle, de syge dyr kan forresten også smitte!

 

Mvh

en træt Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...