Hop til indhold

ormepiller


missekatten

Recommended Posts

Hej

Efter vi nu i langtid har købt ormepiller hos vores lokale dyrlæge, har jeg nu afsøgt diverse webshop og fundet ud af at man ren faktisk kan bestille disse på nettet.

Det har vi så prøvet og bestilte Milbemax til vores kat og vupti de kom med posten, så det vil jeg gerne anbefale.

stedet hvor vi bestilte var os ormepiller.dk :-) lidt sjovt navn, men vel naturligt nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

Firmaet er et udenlandsk firma der hører hjemme i Marbella i Spanien selv om de bruger adressen .dk

 

Og jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er ULOVLIGT at sælge og købe receptpligtigt medicin i DK, når der ikke er tale om, at en dyrlæge eller læge først har udstedt en recept.

 

Og at det er mere held, at din forsendelse ikke er blevet opsnappet i tolden og konfiskeret, og dine penge spildt og du yderligere havde fået en bøde, der er betydeligt større end det gebyr du skulle give for at få recepten hos dyrlægen.

Og i øvrigt er pillerne dyrere fra det spanske firma ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

ulovligt? hvorfor det, det kommer da indenfor EU hvor der er fri bevælighed af produkter. Jeg køber da også nikotinvæske til min ecigarrat i UK og får det sendt med posten. Det der var pointen i min mail er da alt hvis man kan spare penge så skal man da det. Milbemax er jo 100% det samme om jeg får det via min dyrlæge eller via et webshop.

Link til kommentar
Del på andre sites

så er min pointe bare at det da er muligt at du mener at jeg er en "grumme person, men mit argument synes jeg nu er bedre. At jeg på min dyreklinik skal betale kr. 250,- for 2 piller som jeg kan få med posten til under 100,- ja så vil jeg nu gerne være en lidt skidt person. God weekend derud - nu vil jeg bruge min besparelse på en flaske vin til mor og jeg :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...